streda 14. augusta 2013

Hypotekárny úver pre mladých na bývanie od Prima Banky

 

Garantujeme vám nízku úrokovú sadzbu

V Prima banke získa každý klient rovnakú úrokovú sadzbu. Ak si vyberiete fixáciu úrokovej sadzby na 3 roky, garantujeme vám úrokovú sadzbu 0,4%. V prípade 5 ročnej fixácie úrokovú sadzbu 1,4%. (po zohľadnení príspevku 3 % od štátu a banky).

Odpustíme vám poplatok za poskytnutie úveru

Pokiaľ budete splácať Hypotéku prostredníctvom Osobného účtu v Prima banke, poplatok za poskytnutie úveru neplatíte.

Bez zbytočného čakania

Vašu žiadosť posúdime do 48 hodín

Peniaze dostanete rýchlejšie vďaka predhypotekárnemu úveru

Vďaka predhypotekárnemu úveru nemusíte čakať na vaše peniaze, kým prebehne zápis záložného práva na katastri nehnuteľnosti.

Všeobecné podmienky

Minimálna výška úveru 5 000 EUR
Splatnosť 4 – 30 rokov
Možnosti fixácie úrokovej sadzby 3 alebo 5 rokov
Vek žiadateľa od 18 do 35 rokov
Maximálny príjem žiadateľa 1,3 násobok priemernej mzdy
Celková výška príspevku 3 %
Nárok na príspevok pre mladých 5 rokov

zdroj: http://www.primabanka.sk

Vďaka príspevku pre mladých ušetríte stovky EUR

  • Pri úvere 50.000 EUR, splatnosti 20 rokov a úrokovej sadzbe 3,4 % je štandardná mesačná splátka 288 EUR
  • Pri rovnakom príklade po zohľadnení štátneho príspevku je splátka iba 217 EUR
  • Pri päťročnom nároku na štátny príspevok tak môžete celkovo ušetriť až
    4 260 EUR

Získať Hypotéku je jednoduché

  • Navštívte ktorúkoľvek pobočku Prima banky, kde vám osobný bankár pripraví ponuku úveru a oboznámi vás s dokladmi potrebnými pre podanie žiadosti
  • Po skompletizovaní požadovaných dokladov podáte žiadosť o úver
  • Ihneď po posúdení vašej žiadosti vás budeme kontaktovať s oznámením rozhodnutia
  • Osobný bankár vám vysvetlí zmluvné podmienky, najmä čo treba urobiť, aby ste mali peniaze k dispozícii a môžete podpísať zmluvu
  • Po splnení zmluvných podmienok máte možnosť úver čerpať
    zdroj: http://www.primabanka.sk

1 komentár:

  1. Nikdy som si nemyslel, že zverejním túto správu. Stala sa skvelá vec, ktorá zmenila môj svet. Dostal som pôžičku, úspešne som splatil svoje dlhy. život sa teraz cíti dobre. Bol som zadĺžený, súrne som potreboval peniaze. Niekoľko online spoločností, ktoré som kontaktoval, mi nemohlo ponúknuť peniaze, pretože som nemohol zaplatiť poplatok za spracovanie. moja priateľka Emilia ma odkázala na lapofunding960@gmail.com, požiadal som o pôžičku a podpísal som ich zmluvu s právnikom. ak potrebujete čestnú spoločnosť, ktorej môžete dôverovať pri žiadosti o úver, dôrazne vám odporúčam kontaktovať lapofunding960@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť