streda 14. augusta 2013

Flexihypotéka so štátnym príspevkom pre mladých VÚB


Podmienky Vašej flexihypotéky na bývanie môžu byť ešte výhodnejšie v prípade, že máte menej ako 35 rokov a splníte zákonom o bankách stanovené podmienky.
V tomto prípade môžete získať štátny príspevok pre mladých ako dotáciu k úrokovej sadzbe a Vaša splátka bude ešte nižšia. S Flexihypotékou so štátnym príspevkom je získanie alebo vylepšenie vlastného bývania pre Vás ešte dostupnejšie a lacnejšie.

5 výhod, ktoré získate so štátnym príspevkom pre mladých

  • môžete dostať vyššiu výšku úveru 
  • máte nižší úrok
  • platíte nižšie splátky
  • môžete požiadať o odklad splátok istiny
  • kedykoľvek môžete bezplatne urobiť mimoriadne splátky alebo aj predčasne splatiť celý úver
Extra výhodnú úrokovú sadzbu, nižšiu až o 3%, získate na prvých 5 rokov splácania úveru. Vaše splátky tak budú celé toto obdobie oveľa nižšie a voľné peniaze v rodinnom rozpočte môžete použiť na iné potreby.
Podmienky poskytnutia štátneho príspevku stanovuje Zákon o bankách a jeho výšku na konkrétny rok stanovuje Zákon o štátnom rozpočte pre príslušný rok
Na rok 2012 je štátny príspevok pre mladých vo výške 3% a je poskytovaný nasledovne:
  • zľavu z úrokovej sadzby vo výške 2% Vám poskytne štát
  • zľavu z úrokovej sadzby vo výške 1% Vám poskytne VÚB banka 
Prečítajte si aj štandardné informácie o flexihypotéke, platia rovnako aj pre flexihypotéku so štátnym príspevkom pre mladých.
Ak spĺňate podmienky pre Flexihypotéku so štátnym príspevkom, využite jej výhody čo najskôr. Zaujíma Vás výška splátok? Prepočítajte si ich na hypokalkulačke. a potom navštívte niektoré z našich obchodných miest.
Viac informácii o hypotékach nájdete na www.vub.sk/flexihypoteka.
zdroj: www.VUB.sk

1 komentár:

  1. Nikdy som si nemyslel, že zverejním túto správu. Stala sa skvelá vec, ktorá zmenila môj svet. Dostal som pôžičku, úspešne som splatil svoje dlhy. život sa teraz cíti dobre. Bol som zadĺžený, súrne som potreboval peniaze. Niekoľko online spoločností, ktoré som kontaktoval, mi nemohlo ponúknuť peniaze, pretože som nemohol zaplatiť poplatok za spracovanie. moja priateľka Emilia ma odkázala na lapofunding960@gmail.com, požiadal som o pôžičku a podpísal som ich zmluvu s právnikom. ak potrebujete čestnú spoločnosť, ktorej môžete dôverovať pri žiadosti o úver, dôrazne vám odporúčam kontaktovať lapofunding960@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť